جملات و اس ام اس خنده دار آبان
نوشته شده توسط : محسن

جملات و اس ام اس خنده دار مخصوص ماه آبان

جملات و اس ام اس خنده دار مخصوص ماه آبان

قراره یه میـدون به نام من بزنن
.
.
.
.
باتشکرازتمام کـسانی که دراین مدت منودورزدن

اس ام اس خنده دار

یکی از دردناک ترین اتـفـاقاتی که تو خرداد ماه می افته
شیرین شدن گوجه سبزه

اس ام اس خنده دار

من بزرگترین مشکل کودکیم این بود
که نکنه یه وقت یادم بره نفـس بکـشم خفه شم بمیرم

اس ام اس خنده دار

یه بار ما یه دونه هنـدونه خوردیم
در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه
فرداش رفتگر محـلمون در زد و گفت:
اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین بدین من ببـرمش

اس ام اس خنده دار

پسره ﻣﮕـﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸـﯿﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍسمشو ﺗﻮی ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﮔﺬﺍﺷﺘـﻪ : ﺩُﺯﺩ ﺩِﻟﻬﺎ

اس ام اس خنده دار

تو خونه شما هم کاربرد توری پنـجره اینه که نذاره پشـه ها از خونه برن بیرون

اس ام اس خنده دار

با رفیقم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم
آخر فیلم جوگیر شدم سینه خیز
رفتم تلوزیونو خامـوش کردم
اومدم دیدم رفیقم تیر خورده مرده

اس ام اس خنده دار

ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ کار ﻣﺤﺎﺳـﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮی ﺯﻧﺪگی ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ
ﮐﻪ ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎﯾﯽ ﻧﮕـﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧَﺮﻩ

اس ام اس خنده دارس





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: